Rockheim Galleri, Trondheim: 17. mars – 30. april 2016
Nasjonalbiblioteket, Oslo: 3. juni – 27. august 2016
Silketrykk og offset, foto og psykedeliske illustrasjonar, letraset og integrert og nærast uleseleg typografi. Mangfald er eit dekkande stikkord i møte med både musikken og plakatane til Motorpsycho.
Plakaten som medium er ei hybridform. Den eksisterer i grenseområdet mellom fri kunst og brukskunst, kultur og kommers, avantgarde og populærkultur. Kor vidt resultatet blir det eine eller det andre, eller både og, kjem i stor grad an på den aktuelle plakatteiknaren.
Å skape ein konsertplakat er å ta pulsen på tida og tendensane, og finna eit dekkande symbolspråk. Det er den tolkingsaktiviteten dette inneber som må vera kunstnarleg om plakaten skal ha verdi utover funksjonsperioden.
I val av idé, verkemiddel og teiknestil viser individualiteten til plakatkunstnaren seg, og til liks med annan bildekunst, til dømes kunstgrafikk, er originalitet og ein personleg stil kriterium for ein plass i plakathistoria.
Plakatane kommuniserer tekstleg det same: bandnamn, arrangør og dato. Likevel er dei høgst ulike. Her er kvinnelege skikkelsar i art nouveau-stil, vikingar, astronautar, subkulturelle referansar, her er masker, venger, motorpsykotiske grønsaker og ikkje minst: eit vilt og vidt spekter av fargar.
Alle utstilte eksemplar høyrer til Rockheim og Nasjonalbiblioteket sine samlingar.